אם אתם מציעים שיחות יעוץ טלפוניות או מתאמים פגישות פיזיות אתם בטח יודעים כמה זמן זה יכול לגזול, הפתרון הפשוט, האלגנטי והחינמי בפוסט הבא:
מכירים את זה שאתם מדברים עם לקוח ומנסים לקבוע פגישה?
אתם: אני יכול בשני משעה 11:00
הלקוח: שני תפוס לי… מה עם שלישי?
אתם: לא בשלישי אני מרצה בכנס על אוטומציה
הלקוח: רביעי? אה בעצם לא טוב לי
וככה זה נמשך ונמשך…
אז יש לזה פתרון אלגנטי – קלנדלי
קלנדלי מאפשרת לכם מראש לפתוח ללקוחות שלכם את הזמן שבו אתם יכולים לבצע פגישות, והלקוח מקבל לינק ובוחר לו את הזמן הנח לו ביותר.
ברגע שהוא בחר, הפגישה נכנסת לשניכם ליומן ושניכם מקבלים תזכורת יום לפני במייל ובסמס, חלום הא?
הוא גם מסתנכרן עם פגישות נוספות בלוח השנה, כך שאם אתם קובעים משהו אחר בלוח, אותו זמן הופך לבלתי זמין ללקוחות.
אה, כמעט שכחתי, זה לגמרי בחינם (ישנן אופציות פרימיום בתשלום)
החסרון היחיד שמצאתי במערכת היא התמיכה המוגבלת שלה בעברית, למרות פניות רבות החברים בקלנדלי לא ששים להוסיף פיתוחים נוספים…
הנה הקלנדלי שלי:
https://calendly.com/liorvaknin/consult
בא לכם לקבוע איתי שיחת יעוץ? תרגישו חופשי…:)
שימו לב לתוכן המתקדם בתחתית הפוסט, הוא ממש יכול להפוך לכם את החיים לקלים יותר
זה ממש קל(נדלי)
נכנסים לאתר www.calendly.com ופותחים משתמש חינמי.
כאשר נכנסים למערכת יהיו מוגדרים לכם כמה סוגי אירועים המכונים Even Types – כלומר כאן ניתן לקבוע שיחות יעוץ בנות חצי שעה, שיחה פיזית של שעה, וכדומה.
בגרסה החינמית ניתן להגדיר כמה סוגי ארועים אך להפעיל רק אחד מהם. אם תרצו להפעיל כמה, תצטרכו לשדרג למנוי בתשלום במחיר סביר למדי.
יש לציין שהם פותחים את כל האפשרויות באופן בלתי מוגבל למשך 14 יום מרגע פתיחת החשבון ולאחר מכן מגבלות המנוי החינמי נכנסות לתוקף במידה ולא שידרגתם.
כרגע בעסק שלי אני משתמש במנוי החינמי, בעסק נוסף שלי אני משלם על מנוי כי יש לי צורך לפתוח כמה סוגי אירועים בו זמנית.
דבר ראשון שאני ממליץ לבצע זה קצת פרסונליזציה, לשים תמונה אישית ולהוסיף הודעה אישית מזמינה.
את זה עושים ע"י לחיצה על התפריט בצד ימין ובחירה ב-Account Settings
עוד דבר חשוב זה לסנכרן את קלנדלי ללוח השנה שלכם וזה נעשה גם תחת אותו תפריט ימני תחת Calendar Connection. ההגדרות שם די ברורות, לפחות בחיבור ללוח השנה של גוגל בו אני משתמש.
עכשיו שההגדרות מוכנות, אפשר לגשת ולהגדיר סוג אירוע ספציפי, במקרה שלי ככה נראה הדאשבורד שלי:
עכשיו נכנס לסוג אירוע שנרצה לערוך, אצלי לדוגמא יש סוג אירוע שנקרא "שיחת יעוץ עסקית"
כאשר נכנס אליו נראה את ההגדרות שלו, אשר מחולקות באופן נח למדי לתתי ההגדרות הבאות:
ככה זה נראה:
רוב ההגדרות ברורות למדי ולכן אתמקד פה בנושא של הסעיף השני – תזמון הפגישות שעלול להיות מעט מורכב.
ניתן לראות בתמונה שפתחתי את האפשרות לתיאום פגישות עימי רק בימים ראשון ושני, הימים שאני מקצה לעבודה מול לקוחות.
פתחתי את הפגישות שלי באורך של 60 דקות
הפגישות מוגדרות כפחולות לנצח – ניתן לפתוח אותן לזמן מוגבל אם רוצים
והן פתוחות בימי ראשון-שני בין השעות 9:00-17:00 – ניתן להגדיר הפסקה מתוכננת לארוחת צהריים אם רוצים
בלחיצה על כפתור Advaced ניתן להגיע להגדרות נוספות כמו איך להציג את השעות, כמה זמן הכנה לכל פגישה אני רוצה לאפשר לעצמי וכו…
לאחר שעברנו על כל סעיפי ההגדרות ניתן לראות את הלינק שאותו נשלח לאנשים שרוצים לקבוע מולנו פגישה
(מסומן באדום) והוא יפתח בטאב נפרד.
ניתן להגדיר את הלינק שלכם תחת What Event is This.
הלינק שלי כאמור לסוג האירוע הזה הוא: https://calendly.com/liorvaknin/consult
(נקבע בהגדרות האירוע תחת What event is this)
והוא פותח את החלון שרואה האדם שמעוניין לקבוע אתכם פגישה:
בשלב זה ניתן לבחור יום מתאים:
ולאחר מכן את השעה המתאימה:
יש להזין פרטים, לענות על השאלה שהכנתי מבעוד מועד (מה מספר הטלפון שלך) וזהו…
מיד יופיע זימון בלוח השנה שלכם (זמן זה יחסם כמובן לקביעת פגישות נוספות) וישלח גם לאדם שהזמין את הפגישה.
אם תאמתם התראות אז גם הן ישלחו ויוודאו שלא יהיו בעיות והפגישה תתקיים כמתוכנן.
לקלנדלי יש כמה פיצ'רים שאולי יעניינו אתכם, במיוחד אם אתם משתמשים באוטומציה בעסק:
בשיחה קצרה של 15 דקות נבין יחד איך אפשר לקחת את העסק שלך לשלב הבא