אם הייתי יכול לתת לכם עצה עסקית אחת, מה היא היתה?

אם ישנה עצה אחת שאני יכול לתת לכם שנוגעת באוטומציה…
 עצה כזו שתעשה את השינוי הגדול ביותר בעסק שלכם. כזו שראיתי במו עיניי את ההשפעה שלה בהגדלת (שלא להגיד הכפלת) השורה התחתונה בעסקים שהטמעתי אצלם שירותי אוטומציה, אז אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

בכדי להבין את העצה הזו דמיינו מקרה בכלל לא בדיוני של הלקוח המושלם שלכם שגולש לו להנאתו ב-2:00 בלילה בדיוק שאתם ישנים לכם, ופוגש פרסומת שלכם בפייסבוק, אולי מקליק על מודעה בגוגל או מגיע לאתר שלכם באופן אורגני.

לאותו לקוח יש כאב, והוא מחפש לו פתרון, הוא הגיע אליכם במסגרת אותו חיפוש והוא עכשיו קורא את התכנים שלכם בעניין, יודעים מה? הוא משתכנע שהשירות/המוצר שלכם מתאים לו בדיוק! כנראה שעשיתם עבודה טובה באתר או דף הנחיתה והנה נולד לו ליד חדש!
 כן, אותו לקוח פוטנציאלי ממלא טופס ומשאיר פרטים בציפייה שתחזרו אליו. עד כאן הכל טוב ויפה!

אבל, 2:00 בלילה, הלקוח לא יכול להרדם ופרט להשארת הפרטים מבחינתו כלום לא השתנה, הוא עדין עם הכאב שלו ואתם עדיין ישנים…
מה הוא עושה? אומר לעצמו "טוב נו, 2:00 בלילה, בטח יחזרו אלי מחר" ומחליט להמשיך לחפש פתרון באתרים אחרים. פה מתחיל הפספוס הגדול שלכם. ישנו סיכוי סביר שהוא יגיע למתחרה שלכם, שיכול להיות מתאים/משכנע/קרוב יותר גאוגרפית/במחיר זול יותר – (בחרו את האופציה המתאימה) וברוב המקרים כשתתקשרו אליו בבוקר (כי קיבלתם את הליד למייל) במקרה הטוב תקבלו ממנו "תודה, כבר הסתדרתי" במקרה אחר הוא יראה את הזיהוי של בית העסק ואפילו לא יענה לכם, ואז יתחיל ריקוד של נסיון שיחה – אין מענה, נסיון נוסף והנה התאדה לו ליד מצויין ששילמתם עליו די הרבה אם מקורו בפרסום והפסדתם לקוח + בזבזתם זמן על מרדף אבוד מראש.

קרה לכם? בטוח שכן!

אז מה עושים? אוטומציה סופר בסיסית ובקטנה:
מיד כשמגיע ליד, האוטומציה יכולה לשלוח לו מייל/סמס/ווצאפ עם… שימו לב לנקודה הזאת, פניית עומק! כאן מתחיל הקסם!
מה זה אומר פניית עומק? הרצון שלנו הוא למנוע ממנו "לדפדף" הלאה למתחרים ולכן נשלח לו פיסת תוכן עם הבטחה שאתם אלה שיכולים לפתור לו את הבעיה, כל זה קורה ב-2:00 בלילה זוכרים? ואתם ישנים, זוכרים?

איזו פיסת תוכן, ואיך אני יכול לשלוח משהו כשאני בכלל ישן?
זה כבר מאד שונה בין עסק לעסק, אם אני אדריכל נניח, האוטומציה תשלח לו קובץ PDF מסוגנן או הפנייה לאתר שיציג לו את העבודות האחרונות שעשיתי + לינק שאומר "אהבת את העיצובים שלי? לחץ כאן לקבוע איתי פגישה" עושים את זה עם קלנדלי כמו שהסברתי פה.

יתכן שאשלח לו קובץ, סרטון, מדריך, רשימת טיפים כל דבר שתחליטו שישאיר אותו אתכם, יגרום לו ללמוד על הפתרון שאתם מציעים בגלל החוק הפשוט ש"לקוח קונה, הוא לקוח שמבין" – פשטו לו ככל האפשר את האפשרויות שעומדות מולו, את המחיר, התשלומים, האחריות, הממליצים למעשה כל מה שקיים בדף מכירה טוב, רק שזה חייב לקרות מיידית!

כך אנחנו משיגים כמה מטרות:
1. הברורה והחשובה ביותר, לחצנו על הברקס של הדפדוף הלאה, צ'ק!

2. יצרנו עליו רושם של עסק מתקדם, שממוקד בלקוח, ושהצורך שלו חשוב לכם. כאשר תגיעו לשלב התמחור, הלקוח יבין שהוא מקבל שירות ברמה גבוהה ויהיה מוכן לשלם בהתאם.

3. גרמנו לו ללמוד קצת על הפתרון לבעיה שלו, לרוב אני ממליץ לתת פרטים על ה"מה" (כלומר מה אתם מציעים לפתרון בעיה הדומה לזו שהוא חווה) ולא על ה"איך", את זה תשאירו לשיחה איתו מחר בבוקר.

4. שיווק הפוך: אם אותו ליד לא אוהב את עיצוב הבתים שלי, הוא לא יקבע פגישה , וזה ממש מצוין! – רגע מה מצוין בזה שהוא לא יקבע פגישה??
מה שמצוין זה שבכך נמנע ממני בזבוז זמן יקר על אדם שהשירות שלי בכלל לא מתאים לו (אגב זה מידע מעולה בשבילי לשנות את הטרגוט של המודעות שלי כי הן לא קולעות לקהל הנכון, זה שממיר לעסקאות) למעשה שיווק הפוך זה אומר שאני שמח שהאוטומציה סיננה לי את המזדמנים, הלא רציניים, מבזבזי הזמן או את אלה שהשירות שלי פשוט לא מתאים להם, וזה לגמרי בסדר! והנה עוד חסכון של זמן=כסף לעסק שלכם.

5. האוטומציה הזו מביאה את הלקוח לשיחת המכירה מעוניין, אחרי שלמד את החומר וכל מה שנשאר זה לתת לו עוד כמה פרטים, להכיר את הצד שלכם קצת יותר והעסקה נסגרת.

6. השימוש בפגישה עם שירות קלנדלי או כל פתרון דומה אחר, מביא את הלקוח הפוטנציאלי לצפות לשיחה (האוטומציה יכולה להזכיר לו בסמס על הפגישה שעה לפני) הוא כבר מכיר אתכם, הוא מרוכז רק בכם והשיחה נראית אחרת לגמרי.
אנשי המכירות שלכם שעד היום נלחמו על כל ליד וניסו בכל הכח לשכנע אנשים לרכוש, יחוו פתאום שיחות קלות יותר, לקוחות זמינים ופנויים ואף מצפים בהתרגשות לשיחה מכם! תארו לעצמכם מה זה יעשה לעסק שלכם מבחינה מורלית! לא עוד שיחות ללקוחות שמכחישים שבכלל השאירו פרטים, שלא עונים או מתחמקים מכם כי אתם מציקים להם (הם מצאו פתרון כבר לבעיה שלהם וכל מה שהם רוצים זה שתעזבו אותם במנוחה).

מקווה שאהבתם, החלק הזה הוא רק שבריר ממה שאוטומציה יכולה לעשות בעסק שלכם, אם זה נשמע כמו משהו הגיוני ואתם מצליחים לדמיין את העסק שלכם פורח בזכות אוטומציה כזו, אני ממש אשמח שנדבר, לחצו כאן לתאם איתי שיחה ללא עלות

תודה רבה על הרשמתך.
המדריך ישלח אליך בקרוב.

לקוחות יקרים,

קבלו מדריך חינם לשיפור העסק שלכם.

המדריך שלנו מכיל עצות וייעוץ לניהול עסקים והגדלת רווחים.

השתמשו באוטומציה להשגת הצלחה.

בואו נעבוד יחד כדי לגרום לעסק שלכם לגדול.

בכבוד רב,

ליאור וקנין

בואו נהיה שותפים!

מלאו את הפרטים בטופס וקבלו ממני למייל את כל הפרטים

אני מזמין אותך לבדוק אם אוטומציה מתאימה לעסק שלך

בשיחה קצרה של 15 דקות נבין יחד איך אפשר לקחת את העסק שלך לשלב הבא

דילוג לתוכן