די להתעסקות הידנית! תנו לאוטומציה לנהל לכם את החשבוניות בעסק

במקום ללקט ולשלוח לרו"ח שלכם את חשבוניות ההוצאות שלכם באופן ידני, תנו לאוטומציה לעשות זאת בשבילכם

די לאסוף חשבוניות!

מכירים את החשבוניות שאתם מקבלים במייל מכל הספקים? 
מכירים את זה שאתם צריכים לרכז אותן באופן ידני?

אז תשכחו מזה!

העברה אוטומטית לרו"ח

מכירים את זה שאתם צריכים בסוף חודש לעזוב את כל מה שאתם עושים ולדאוג לשלוח את המסמכים לרו"ח?

אז תשכחו מזה!

ביצוע גביה אוטומטי

מכירים את זה שאתם צריכים לרדוף אחרי לקוחות ש"שכחו" לשלם? לא כיף גדול הא?

אז תשכחו גם מזה!

למי זה מתאים?

 

לכל בעל עסק, פטור, מורשה או חברה.
כולנו מגישים את ההוצאות שלנו לרו"ח כדי לקזז מההכנסות ולשלם פחות מיסים

 

איך קורה כל הטוב הזה?


אנחנו נבנה תהליך אוטומטי שיבצע את כל הפעולות האלה בשבילכם!
לא עוד תיוק חוזרני, משעמם וגוזל זמן יקר, לא עוד חשבוניות שנשכחות! לא עוד רדיפה אחרי לקוחות!

הפרטים המלאים

  • בתחילת כל חודש האוטומציה תייצר לכם תיקיה יעודית בדרייב\דרופבוקס
  • בכל פעם שתתקבל חשבונית מספק שלכם, היא תועלה לתיקיה של אותו החודש (גם אם צריך ללחוץ על לינק כדי להוריד אותה, האוטומציה שלנו לא מוותרת על אף מסמך)
  • בסיום כל חודש, ישלח מייל אוטומטי לרו"ח שלכם עם לינק לגישה לתיקיה.
 
 פשוט וקל!
 
מה עוד?
  • נשלח את חשבוניות הספקים לשירות החשבוניות שלכם שיוכרו כהוצאה (*אופציונאלי)
  • נשלח את החשבוניות למדפסת שלכם – כן, בכל פעם שתתקבל חשבונית היא תודפס אוטומטית! (*אופציונאלי)
  • לקוח "שכח" לשלם? נזכיר לו במייל\ווצאפ בכל שבוע עד שתופק לו קבלה (כלומר כאשר הוא משלם) (*אופציונאלי)
  • נזין את כל ההכנסות וההוצאות שלכם למאגר מידע שיציג לכם דו"ח רווח והפסד בזמן אמת (דברו איתנו על זה)

 

וזה מה שישאר לכם לעשות…

נשמע כמו חלום הא?

לקוחות מספרים על השימוש שלהם בשירות שלנו

אדיר! איך מצטרפים?

שירות "חשבונית רגועה"

עלות הקמה חד פעמית של 2500 ש"ח בלבד (בתוספת מע"מ) והשירות פעיל אצלכם בעסק החל ממחר.
מלאו את הטופס ונצא לדרך!

כאן מתחילים!

ומה קורה אחרי?

מיד לאחר התשלום תועברו לטופס שבו תתבקשו לספק כמה פרטים מהירים, תתבקשו לקבוע איתנו שיחת זום.
במהלך השיחה נשתלט לכם מרחוק על המחשב, אתם תוכלו להשען לאחור ולראות את הקסם קורה.
השירות יופעל מיד בסיום השיחה.

וכדי שלא יהיה על מה להתלבט...

אנו בטוחים ב-100% שהשירות יתן לכם ערך ענקי, והזמן שתחסכו יחזיר את ההשקעה פי כמה ואנו מוכנים להתחייב על כך. 
לכן במידה ולא תהיו מרוצים בתוך 30 יום אנחנו מאפשרים לבטל את השירות, פשוט פנו אלינו במייל ותקבלו זיכוי מידי בלי הסברים, בלי שאלות ובמהירות. 

יש שאלות?

אין שום קאצ' – זהו שירות אוטומציה שהחזיר לנו את הכיף לעבוד בעסק ואנחנו שמחים להציע אותו גם לבעלי עסקים אחרים

לאחר התשלום תתבקשו לבצע כמה משימות שלא יקחו יותר מ-5 דקות ולמלא טופס קצרצר, משם אנחנו לוקחים את העניינים לידיים ואתם מעודכנים שהשירות פעיל.

התשלום על ההטמעה הוא חד פעמי לחלוטין, עם זאת ישנה מערכת אוטומציה ברקע שעלותה חינם-10$ בחודש בהתאם לכמות המיילים שנדרשים להשלח בחודש, נסביר הכל בפירוט בשיחה

ממש לא, נקבל מכם גישה למערכות בזום, בלי לדעת את הססמאות שלכם ונפעיל את השירות ללא גישה אמיתית למערכות

לא, המוטו שלנו זה להטמיע אוטומציות ללקוחות ולהמשיך ללקוח המרוצה הבא. בסיום בניית האוטומציה נפרד כידידים

אנחנו כאן לעזור תמיד ובשמחה

כן. בקלות ובעצמכם, נדריך אתכם איך לבצע זאת בקלילות. זה יקח שניות בודדות. 

בהחלט, אנחנו בונים את התהליך בתוך חשבון ה-Make שלכם, הוא נשאר שלכם לתמיד

תודה רבה על הרשמתך.
המדריך ישלח אליך בקרוב.

לקוחות יקרים,

קבלו מדריך חינם לשיפור העסק שלכם.

המדריך שלנו מכיל עצות וייעוץ לניהול עסקים והגדלת רווחים.

השתמשו באוטומציה להשגת הצלחה.

בואו נעבוד יחד כדי לגרום לעסק שלכם לגדול.

בכבוד רב,

ליאור וקנין

small_c_popup.png

בואו נהיה שותפים!

מלאו את הפרטים בטופס וקבלו ממני למייל את כל הפרטים

אני מזמין אותך לבדוק אם אוטומציה מתאימה לעסק שלך

בשיחה קצרה של 15 דקות נבין יחד איך אפשר לקחת את העסק שלך לשלב הבא

דילוג לתוכן