עשיתם מחקר לקוח, בניתם דף מכירה, הפניתם אליו תנועה רלוונטית אבל עדיין, הדף לא ממיר – אין רכישות. שניה לפני שאתם מתייאשים – יש מה לעשות!
אז מה מונע מלקוח לרכוש?
כן זה יכול להיות מתסכל ממש, השקעתם, בניתם, עבדתם קשה על דף הנחיתה או דף המכירה ואין מכירות.
מה הסיבות שזה לא עובד?
אז לפני שניגש לגופו של דף, בואו נבחון כמה אפשרויות וכלים שיכולים לעזור לנו:
1. מומלץ להתקין גוגל אנליטיקס באתר ובאמצעותו לראות כמה תנועה הגיעה בפועל לאותו דף נחיתה, יתכן שישנה בעיה כלשהי במודעה או במקור תנועה אחר שהפעלתם אל דף הנחיתה – ודאו שתנועה אכן מגיעה אליו. בדקו גם את ה-Bounce rate של אותו דף.
2. בדקו את תאימות הדף בדפדפנים שונים, מערכות הפעלה שונות ובמובייל – ודאו שהדף אכן נראה תקין
3. מלאו את הטופס בעצמכם, ודאו שכל המסלול תקין והפנייה אכן מתקבלת
4. בצעו סליקה מלאה בעצמכם – שנו את מחיר המוצר ל-1 ש"ח ורכשו אותו. ודאו שגם כאן הכל תקין
5. התקינו את Hotjar – שירות מדהים שמאפשר לכם להקליט את התנועה באתר כאילו אתם מסתכלים לגולש בדף מאחורי הכתף – נסו להבין אם ישנה בעיה כלשהי שחוזרת על עצמה.
במידה ואף דרך מהדרכים המוצעות לא עזרה – ננסה להבין מה בתוכן הדף מונע מאנשים לרכוש.
לרוב ישנן כמה סיבות שאנשים לא רוכשים, כדאי לנסות ולהבין מה עובר להם בראש:
מה מניע לקוח לרכוש?
יש לעבור על כל הנ"ל ולתת מענה עוד לפני כתיבת התוכן לדף המכירה!
הצעות לפתרונות:
סיבות שמונעות רכישה:
סיבות שמניעות לרכישה
בשיחה קצרה של 15 דקות נבין יחד איך אפשר לקחת את העסק שלך לשלב הבא